~TiK..ToK ~

Cuteki cute

Wednesday, July 25, 2007

hari yg paling....

emm dah 1mggu kot x taip something dlm blog nih...byk mende jadik dlm idup aku 2-3 hari nih..seme yg x best...ujian ALLAH kot..berserah je lahh...

last thursday aku blk kg..sbb nenek aku sakit kena strok..so seme adik beradik blk jenguk nenek kat kg..Alhamdullah better sket..dah blh kuar hospital..aku blk 3 hr..best gak blk kg...leh lepaskan tension..yg tgh berserabut dlm kepala nih...

hari sabtu lps..21/7/2007...besday adik aku yg bongsu tuh..dah umo 11 thn..HAPPY BIRTHDAY IKA...:)..kitorg adik beradik ade celebrate sket besday adik bongsu nih..tp utk family jer...catat rekod kitorg adik beradik leh kumpul 7 org thn nih...kih3...memang bestt...lama x b'kumpul ramai2...

hari jumaat tu kitorg p jln2 kat Pantai Bt Buruk..sme 7 org jln sama..dan aku terperasan yg adik2 aku sbnr nya dah besar2...maknanya aku pun dah makin tua..arghh tidakkk...:D
mak aku pun mcm happy je tgk anak2 dia seme blk last week..

satu yg best ms aku balik nih...kitorg makan durian mcm RAJA..kih3..punya best kutip durian kat kebun atok aku..pastu mkn ramai2..seronok ngat...2 mlm tdo umah atok aku..:)aku yg demam2 pun x igt ubat dah..duk mkn durian...x berani lak aku nk mkn ubat..nanti x psl penin2 lalat plak..kih3

aku blk kl ahad ptg..nasib jln x jam..so dlm kul 8pm da smpi kl..leh rehat2 sket kt umah..

0 comments:

Post a Comment