~TiK..ToK ~

Cuteki cute

Friday, November 30, 2007

Hye..Hye..Bye..Bye...:(


finally...menaip gak aku dlm blog nih...ishh malas nya nk update blog ni..w/pun byk mende nk share ngan u all..almost 1 month x tulis apa 2 dlm blog ni..busy la 2-3 menjak nih..busy yg x berapa busy gak la..hahaha..mende la aku mengarut nihh...

last 2-3 weeks mmg aku bizi gler..ngan preparation kawin akak aku... kisah yg akan aku citer next time..sbb gambar2 kawin my sis lom abis edit lagi..mls tak hengat nk edit gambo2 tu..

n citer terbaru psl "ViVa cute" aku..hahahah...next story lah yg tu...


esok 1/12/2007 ..last day linda kat opis ni..sampai ati dia nk tinggal aku..huwaaaa...sorg2 la atas ni nanti..tp i hormati segala decision yg u buat linda..:)..as long as u happy+bahagia..ehhehe..mcm yg u ckp "anjakan paradigma"..maybe betul ckp u..utk tahun 2008 nanti..harap2 nya tahun yg akan merubah segala kepahitan..kesedihan yg penah u alami..i sbgai kawan..akan sokong u 150%..heheh..byk tu..:) n segala yg kita penah share kat weststar ni mmg sweet memory utk i..=) lps nih pun harap still kontek k..opis pun x jauh ngat kan..kalau ade apa2..just inform me..ill be there utk u..hehehe..

k linda..i wish u all d best..chayok..chayokkk...


~LoVe u laaaaa..huhuhuhhu~

1 comments:

Anonymous said...

ANgah..thank you so much..for d frenship during my stay..gonna mish u too..waaaa...serious,happy sgt kt weststar..ngan member yg kepala gila2..aduii..tak leh tidoq camni.Insyaallah..ada masa kita jumpa ek..umah pun tak jauh..leh la pagi ahad joging ke..keke..glad to be as a team member..hopefully HR akan lebih teguh..majulah HR tuk Weststar.. :)I know u can do it lah angah..hehe.Sowi terpaksa tglkan u sowang2 kt atas..apa2 pun..walau jauh dimata,tetap dekat dihati..frens foreva!

Post a Comment